lördag 29 september 2012

Kamera, kamera och kamera!

Påminner lite om mig...

12 kommentarer:

  1. Svar: Tack såå himla mycket för dina fina kommentarer, verkligen jätte snällt! :)

    Jätte söt bild! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)

    Dessa lådgubbar är så söta.

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja jag önskar bara att förkylningen ska försvinna nu. Jobbar på det med massa te och tar det lugnt. Hoppas du har en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Sv: åh tack så mycket! :D
    jättesöt bild, påminner om mig också ;)

    SvaraRadera
  5. Haha! Cool!
    Påminner faktiskt om mig med ;) :)


    sv; Jaa det var gott också. :)
    Ha en bra fortsättning på helgen!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. heh tack, inte jag som ritat den :)

    SvaraRadera
  7. haha vad söt :P
    Påminner lite om mig oxå :)

    SvaraRadera
  8. sv: Haha visst är det det! ;)

    SvaraRadera
  9. Söt :)
    Sv: Jag tycker om våfflor och pannkakor :)

    SvaraRadera